Anhor Sp.j. al. Różyckiego 1c, 51-608 Wrocław, Poland, tel. 667-366-136 | - Agencja SEO/SEM |

Optymalizacja sklepów internetowych



Optymalizacja w przypadku sklepów internetowych ma szczególne znaczenie, gdyż ponad 70% sklepów w polskim internecie nie zanotowało, żadnej sprzedaży. Ich właściciele nie mieli zapewne świadomości, że stworzenie sklepu to dopiero początek e-biznesu.



OPTYMALIZACJA SKLEPÓW ONLINE

optymalizacja stron

Wielu początkujących właścicieli sklepów online nie jest świadoma potencjału drzemiącego w swoich sklepach i reklamie internetowej. Badania prowadzone na uniwersytecie w Berkeley oraz firmę ComScore wskazują, że długość zapytań kierowanych do wyszukiwarek rośnie wraz ze wzrostem świadomości społeczeństwa informacyjnego.

Tabela długości zapytańWzrost długości zapytań kierowanych do wyszukiwarek w latach. Źródło: comscore.com

Pozycjonowanie Long Tail

Pozycjonowanie Long Tail to model optymalizacji szczególnie polecany dla sklepów internetowych i portali posiadających wiele podstron. Natomiast technika ta raczej niewielki pożytek przyniesie małym stronom firmowym lub witrynom z ograniczoną ilością kontentu.
W przypadku pozycjonowania na długi ogon kluczową rolę ma odpowiednia optymalizacja sklepu. To niezbędny warunek sukcesu. Kategorie produktów, jak i same produkty pozycjonuje się osobno używając w tym celu jednego lub dwóch niszowych słów kluczowych, odpowiednio je charakteryzujących, ale jednocześnie używanych w zapytaniach do wyszukiwarki.
W ramach optymalizacji:
- sprawdzamy kody odpowiedzi i czasy odpowiedzi serwera na którym jest sklep
- analizujemy cały sklep pod kątem widoczności dla robotów wyszukiwarek
- weryfikujemy kod serwisu, aby był on bardziej przejrzysty dla robotów wyszukiwarek
- sprawiamy czy strona może się szybciej się wyświetlać, także na urządzeniach mobilnych i być wygodniejsza w użyciu oraz bardziej czytelna
- sprawdzamy definicje meta tagów, liczbę i jakość linków wewnętrznych i adekwatność do treści strony
- sprawdzamy linkowanie wewnętrne pod kątem "link juice" (PageRank sculpting)
- sprawdzamy unikalność kontentu
- sprawdzamy nasycenie odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi i ich rozmieszczenie w odpowiedniej liczbie oraz formie
- przygotowujemy listę ostatecznych zaleceń optymalizacyjnych
   


Umowa z opłatami uzależnionymi od ruchu

Umowa z opłatami za ruch to popularny model rozliczeniowy wśród dużych serwisów internetowych i sklepów. Jego podstawowe korzyści to:
- brak kosztów związanych z wypozycjonowaniem pojedynczego hasła
- brak konieczności płacenia za nierentowne słowa kluczowe
- okresowy Keyword Research po stronie Agencji SEO



Podejście do optymalizacji w E-commerce

Długość słów kluczowych po których następują wejścia na stronę. (żródło: wikiseo.co.za)

SEO w E-commerce
Google AdWords Google Analytics Template Monster osCommerce Drupal Joomla Guarantee PrestaShop

O firmie | Projektowanie | Pozycjonowanie | Kampanie | Współpraca | Praca | Templatki | Kontakt | Portfolio | Mapa strony

Copyright 2010-2017 Anhor Sp.j. Wrocław

o firmie projektowanie stron pozycjonowanie stron kampanie reklamowe hosting domeny