Content marketing od podstaw

content marketingPozyskanie klienta w Internecie jest trudnym zadaniem. Konkurencja w biznesie online jest coraz większa. Nie wystarczy już dodanie wizytówki strony do tysięcy katalogów stron. Współczesny Internet wymaga coraz lepszych treści. Dlatego coraz bardziej popularnym rozwiązaniem staje się content marketing. Masz firmową stronę internetową? Prowadzisz sklep internetowy? Ten artykuł może pomóc w promocji Twojego biznesu.

Czym jest content marketing?

Content marketing jest nazywany często marketingiem treści. Jest to sposób promowania witryny internetowej za pomocą treści wysokiej jakości. Jak to działa? Internauci każdego dnia szukają informacji dotyczących wielu branż i dziedzin życia. Działania marketingu treści polegają na dostarczaniu internautom odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania z dziedziny, w której działa dana firma. Content marketing nie zajmuje się szybkim promowaniem firmy. Jest to cecha, która odróżnia to narzędzie od reklamy w wyszukiwarce. Marketing treści buduje profesjonalny wizerunek firmy w długim okresie.

Content marketing a pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie strony polega na zwiększaniu jej widoczności w wyszukiwarce Google. Stosuje się w tym celu między innymi różne zabiegi optymalizacyjne oraz link building na zewnętrznych stronach internetowych. Content marketing może również zostać wykorzystany do zdobywania linków wychodzących do pozycjonowanej strony internetowej. Wysoka jakość treści sprawia, że odnośniki mogą zostać pozyskane z miejsc o dobrej reputacji.

Gdzie publikować artykuły związane z marketingiem treści?

Jest wiele miejsc, w których można publikować wartościowe treści związane z firmą. Na stronie firmowej możemy założyć bloga. Wypromowany i dobrze zoptymalizowany wpis będzie dodatkowym źródłem odwiedzin dla strony. Zewnętrznym źródłem dostarczającym wielu odwiedzin mogą być media społecznościowe. Nie należy ograniczać się wyłącznie do tekstów. Internet daje możliwość umieszczania prezentacji, filmów video, e-booków i wielu innych rozwiązań przyczyniających się do budowania wizerunku firmy.

Dobry edytor SEO to podstawa

Podstawą sukcesu w marketingu treści są teksty dobrze zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych. Dobrym narzędziem do tworzenia wpisów przyjaznych dla Google jest edytor SEO. Edytory SEO badają wyniki wyszukiwania Google pod kątem żądanych słów kluczowych. Następnie tworzą ramy artykułu. Określają optymalną częstotliwość występowania różnych słów i fraz związanych z treścią artykułu. Podpowiadają również treść nagłówków możliwych do wykorzystania w artykule. Do najpopularniejszych edytorów SEO możemy zaliczyć produkty Semstorm, Contadu oraz Surfer SEO.

Podsumowanie

Promowanie strony internetowej nie musi być kosztowne. Content marketing jest narzędziem, dzięki któremu można budować markę firmy niskim kosztem. Skuteczna i przemyślana strategia marketingowa zazwyczaj przyczynia się do zwiększenia widoczności strony w Internecie i przyciągnięcia do niej nowych klientów.

Adres

Anhor Tomasz Sobecki
ul. Gen. Józefa Bema 5
55-095 Długołęka k/Wocławia

Kontakt

Tel. +48 667-366-136
E-mail: biuro@anhor.pl
Pon. - Pt. 800-16.00

Znajdziesz nas na

Facebook

Ta strona używa ciasteczek (cookies) aby mierzyć ruch. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij