Optymalizacja sklepów internetowych

optymalizacja stronOptymalizacja w przypadku sklepów internetowych ma szczególne znaczenie, gdyż ponad 70% sklepów w polskim internecie nie zanotowało, żadnej sprzedaży. Ich właściciele nie mieli zapewne świadomości, że stworzenie sklepu to dopiero początek e-biznesu.

Tabela długości zapytańWielu początkujących właścicieli sklepów online nie jest świadoma potencjału drzemiącego w swoich sklepach i reklamie internetowej. Badania prowadzone na uniwersytecie w Berkeley oraz firmę ComScore wskazują, że długość zapytań kierowanych do wyszukiwarek rośnie wraz ze wzrostem świadomości społeczeństwa informacyjnego.

Wzrost długości zapytań kierowanych do wyszukiwarek w latach. Źródło: comscore.com

Pozycjonowanie Long Tail

Pozycjonowanie Long Tail to model optymalizacji szczególnie polecany dla sklepów internetowych i portali posiadających wiele podstron. Natomiast technika ta raczej niewielki pożytek przyniesie małym stronom firmowym lub witrynom z ograniczoną ilością kontentu.
W przypadku pozycjonowania na długi ogon kluczową rolę ma odpowiednia optymalizacja sklepu. To niezbędny warunek sukcesu. Kategorie produktów, jak i same produkty pozycjonuje się osobno używając w tym celu jednego lub dwóch niszowych słów kluczowych, odpowiednio je charakteryzujących, ale jednocześnie używanych w zapytaniach do wyszukiwarki.

W ramach optymalizacji:

  • sprawdzamy kody odpowiedzi i czasy odpowiedzi serwera na którym jest sklep;
  • analizujemy cały sklep pod kątem widoczności dla robotów wyszukiwarek;
  • weryfikujemy kod serwisu, aby był on bardziej przejrzysty dla robotów wyszukiwarek;
  • sprawiamy czy strona może się szybciej się wyświetlać, także na urządzeniach mobilnych i być wygodniejsza w użyciu oraz bardziej czytelna;
  • sprawdzamy definicje meta tagów, liczbę i jakość linków wewnętrznych i adekwatność do treści strony;
  • sprawdzamy linkowanie wewnętrne pod kątem „link juice” (PageRank sculpting);
  • sprawdzamy unikalność kontentu;
  • sprawdzamy nasycenie odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi i ich rozmieszczenie w odpowiedniej liczbie oraz formie;
  • przygotowujemy listę ostatecznych zaleceń optymalizacyjnych.

 

Umowa z opłatami uzależnionymi od ruchu

Umowa z opłatami za ruch to popularny model rozliczeniowy wśród dużych serwisów internetowych i sklepów. Jego podstawowe korzyści to:

  • brak kosztów związanych z wypozycjonowaniem pojedynczego hasła;
  • brak konieczności płacenia za nierentowne słowa kluczowe;
  • okresowy Keyword Research po stronie Agencji SEO.
Adres

Anhor Tomasz Sobecki
ul. Gen. Józefa Bema 5
55-095 Długołęka k/Wocławia

Kontakt

Tel. +48 667-366-136
E-mail: biuro@anhor.pl
Pon. - Pt. 800-16.00

Znajdziesz nas na

Facebook

Anhor - Projektowanie i Pozycjonowanie Wrocław
Polityka prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.