Optymalizacja sklepów internetowych

optymalizacja stronOptymalizacja w przypadku sklepów internetowych ma szczególne znaczenie, gdyż ponad 70% sklepów w polskim internecie nie zanotowało, żadnej sprzedaży. Ich właściciele nie mieli zapewne świadomości, że stworzenie sklepu to dopiero początek e-biznesu.

Tabela długości zapytańWielu początkujących właścicieli sklepów online nie jest świadoma potencjału drzemiącego w swoich sklepach i reklamie internetowej. Badania prowadzone na uniwersytecie w Berkeley oraz firmę ComScore wskazują, że długość zapytań kierowanych do wyszukiwarek rośnie wraz ze wzrostem świadomości społeczeństwa informacyjnego.

Wzrost długości zapytań kierowanych do wyszukiwarek w latach. Źródło: comscore.com

Pozycjonowanie Long Tail

Pozycjonowanie Long Tail to model optymalizacji szczególnie polecany dla sklepów internetowych i portali posiadających wiele podstron. Natomiast technika ta raczej niewielki pożytek przyniesie małym stronom firmowym lub witrynom z ograniczoną ilością kontentu.
W przypadku pozycjonowania na długi ogon kluczową rolę ma odpowiednia optymalizacja sklepu. To niezbędny warunek sukcesu. Kategorie produktów, jak i same produkty pozycjonuje się osobno używając w tym celu jednego lub dwóch niszowych słów kluczowych, odpowiednio je charakteryzujących, ale jednocześnie używanych w zapytaniach do wyszukiwarki.

W ramach optymalizacji:

  • sprawdzamy kody odpowiedzi i czasy odpowiedzi serwera na którym jest sklep;
  • analizujemy cały sklep pod kątem widoczności dla robotów wyszukiwarek;
  • weryfikujemy kod serwisu, aby był on bardziej przejrzysty dla robotów wyszukiwarek;
  • sprawiamy czy strona może się szybciej się wyświetlać, także na urządzeniach mobilnych i być wygodniejsza w użyciu oraz bardziej czytelna;
  • sprawdzamy definicje meta tagów, liczbę i jakość linków wewnętrznych i adekwatność do treści strony;
  • sprawdzamy linkowanie wewnętrne pod kątem „link juice” (PageRank sculpting);
  • sprawdzamy unikalność kontentu;
  • sprawdzamy nasycenie odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi i ich rozmieszczenie w odpowiedniej liczbie oraz formie;
  • przygotowujemy listę ostatecznych zaleceń optymalizacyjnych.

 

Umowa z opłatami uzależnionymi od ruchu

Umowa z opłatami za ruch to popularny model rozliczeniowy wśród dużych serwisów internetowych i sklepów. Jego podstawowe korzyści to:

  • brak kosztów związanych z wypozycjonowaniem pojedynczego hasła;
  • brak konieczności płacenia za nierentowne słowa kluczowe;
  • okresowy Keyword Research po stronie Agencji SEO.
Adres

Anhor Tomasz Sobecki
ul. Gen. Józefa Bema 5
55-095 Długołęka k/Wocławia

Kontakt

Tel. +48 667-366-136
E-mail: biuro@anhor.pl
Pon. - Pt. 800-16.00

Znajdziesz nas na

Facebook

Ta strona używa ciasteczek (cookies) aby mierzyć ruch. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. więcej informacji

Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na „zezwalanie na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal będziesz korzystać z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuj” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

Zamknij