Czym jest hosting?
Hosting stron internetowych jest usługą polegającą na utrzymywaniu stron WWW, poczty elektronicznej oraz usług FTP na bezpiecznym i sprawnym serwerze.
Nasza oferta hostingowa to idealne rozwiązanie dla każdego serwisu. Stabilny i przede wszystkim szybki hosting jest ważnym warunkiem przy sprawnym pozycjonowaniu stron WWW.
Tłumacząc najprościej hosting to udostępnione miejsce na komputerze pracującym 24h an dobę z bezpośrednim podłączeniem do internetu. Komputer taki zwany jest serwerem.
Nasza firma gwarantuje najwyższą jakość w tym zakresie.
Usługa hostingowa jaką oferujemy zawiera:
– udostępnienie do dyspozycji określonej objętości dysku twardego,
– usług obsługiwanych przez serwerownię (udostępnienie bazy danych, dostępu do FTP),
– konta pocztowe bez ograniczeń ilościowych.
Do czego potrzebny jest hosting?
Aby nasza strona internetowa wyświetlała się po wpisaniu w okno przeglądarki nazwy domeny potrzebne jest umiejscowienie jej katalogów fizyczne na dysku serwera. Również w przypadku posiadania poczty elektronicznej w swojej domenie potrzebujemy odpowiednio skonfigurowanego serwera pocztowego.
Kupując u nas hosting:
Po otrzymaniu zamówienia usługi hosingowej wystawimy fakturę i wyślemy ją Tobie. Usługa zostanie aktywowana w ciągu 72 godzin od momentu opłacenia faktury. Po zakończeniu okresu świadczenia usługi będziesz miał prawo przedłużyć usługę zgodnie z obowiązującymi cenami. Przed zakończeniem świadczenia usługi poinformujemy Cię o możliwości jej wydłużenia oraz cenie przedłużenia usługi. Usługa zostanie automatycznie zablokowana jeżeli faktura nie zostanie opłacona w terminie, bądź jeśli nie wyrazisz chęci przedłużenia hostingu na kolejny rok.
Udostępniamy Ci dostęp do serwerów przez całą dobę. Jednak zastrzegamy sobie prawo do krótkich przerw wynikających z aktualizacji bądź prac na serwerze. Pamiętaj, że ponosisz wyłączną odpowiedzialność prawną za umieszczane na serwerze przez Ciebie materiały. W przypadku gdy umieścisz niedozwolone treści, pliki itp. możemy wypowiedzieć usługę jeśli nie wyjaśnisz sytuacji i nie usuniesz treści w ciągu 7 dni od wysłania zawiadomienia. Zobowiązujemy się do sporządzania i posiadania przynajmniej jednej kopii zapasowej wszystkich lub tylko kopii przyrostowej plików znajdujących się na serwerze. Jednak nie zwalnia to z posiadania aktualnej kopii danych. Nie możemy zagwarantować poprawności posiadanych kopii bezpieczeństwa oraz nie odpowiadamy za ich utratę bądź uszkodzenie Twoich danych z przyczyn od nas nie zależnych. Na zlecenie możemy przywrócić dane z serwera korzystając z obecnie posiadanej kopii plików według stanu nie późniejszego niż miesiąc przed awarią. W przypadku błędu, bądź awarii wynikającego z naszej strony, przywrócenie kopii odbywa się bezpłatnie. Koszt przywrócenia kopii w przypadku błędów wynikających nie z naszej winy wynosi 20 zł netto. Nie mamy obowiązku przechowywania kopii zapasowych plików z okresu więcej niż 1 miesiąc wstecz. Jednocześnie zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby wszelkie usterki były usuwane w jak najkrótszym czasie, aby usługa działała w trybie ciągłym. W przypadku prośby o wykonanie czynności nie należących do typowej pomocy technicznej (np. wprowadzanie zmian na stronie, instalowanie oprogramowania lub naprawa, niestandardowa konfiguracja usług) możemy odmówić zrealizowania prośby bądź wykonać ją odpłatnie.